A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

2 cunsiglii per allargà a vita di i crivelli moleculari

Sieve Molecular, per via di a so forte capacità di adsorption è a resistenza à a temperatura alta, hè largamente utilizata in parechje imprese industriali.I crivelli molecolari cumunimenti usati pruduciuti daJXKELLEYsò 3A, 4A, 5A, 13X è altri tipi di sieves moleculari.Allora, cumu per allargà a vita di serviziu di u crivellu moleculare attraversu 2 tecniche?
1. Utilizà l'ambiente
1. L'ambienti di usu di u sieve moleculare hè in relazione cù a so umidità ambientale, a pressione di prova, a densità di riempimentu, etc. Pò esse usatu per 2-3 anni in circustanze normale.Se l'ambiente di almacenamiento hè bonu, è ùn ci hè micca un accidentu di produzzione, a so vita pò esse usata per più di 5 anni.
2. Novi sieves moleculari, salvu ch'ellu ùn hè chjaramente indicatu chì sò stati attivati ​​è sigillati.Altrimenti, deve esse attivatu da una coccia à alta temperatura, in generale 500 gradi hè abbastanza.L'attivazione hè realizata in un furnace muffle.Hè megliu per passà l'aria di cilindru o nitrogenu in u furnace, è poi rinfriscà naturalmente à circa 100 gradi in cundizioni di ventilazione, pigliate è trasfiriu à un dessiccatore per un almacenamentu ermeticu.
2. Cumu aduprà
1. Usu currettu di sieve molecular.Durante l'operazione, duvemu operare in stretta cunfurmità cù u valore di cuncepimentu di l'equipaggiu di adsorption, è seguite strettamente l'indicatori chjave cum'è u flussu, a temperatura, a pressione, u tempu di cambiamentu di l'alimentazione stabilita da u sistema.U valore stabilitu ùn pò esse cambiatu arbitrariamente.Un dispusitivu di adsorption di tagliu moleculare cù un disignu raghjone è un usu propiu deve esse usatu per 24'000-40'000 ore, chì hè di circa 3 à 5 anni.

2. Sieve molekulari d'alta qualità pò riduce assai u cuntenutu di l'acqua in l'aria, impediscenu a contaminazione di l'oliu lubrificante, u riscaldamentu currettu è a regenerazione, è caccià a polvera in u tempu.Inoltre, in u prucessu di rigenerazione di u tagliu moleculare, hè megliu aduprà u gasu seccu di u produttu trattatu da u tagliu molekulari o u gasu di u puntu di rugiada di altri prucessi, è ùn hè micca adattatu per utilizà l'aria di a temperatura di l'ambienti per rinfurzà u lettu di tagliu moleculare.
3. In u stadiu di rinfrescante, attenti à u funziunamentu propriu.U riscaldamentu in u prucessu di regenerazione deve esse realizatu lentamente in tappe è ùn pò micca esse direttamente riscaldatu à 200-300 gradi.U lettu di u sieve molecular rigeneratu hè direttamente backflushed, è u gasu di regenerazione deve stà à circa 150 gradi quandu si riscalda.U tempu di riscaldamentu è di regenerazione hè ancu un puntu impurtante chì vale a pena attente.

Cumu ghjudicà chì u sieve molecular in a fabbrica deve esse rimpiazzatu?In generale, pudemu verificà s'ellu hè scadutu secondu l'istruzzioni per l'usu.S'ellu scade, deve esse rimpiazzatu.Se u tagliu moleculare hè intrutu in acqua, deve esse rimpiazzatu in ogni mumentu.Dopu à l'immersione in l'acqua, ancu s'ellu hè aduprata una regenerazione speciale, u tagliu moleculare serà sottu à l'impattu di u flussu d'aria.Cunduce à rottu, faciule per bluccà u scambiatore di calore, è u mantenimentu sussegwenti hè più fastidiosu.À u listessu tempu, si dipende chì l'umidità è u cuntenutu di diossidu di carbonu di u gasu purificatu sò in l'indice.S'ellu supera l'indice, deve esse rimpiazzatu immediatamente.Solu scegliendu un bon ambiente operativu, è ancu a preservazione è u mantenimentu, a so vita di serviziu pò esse allungata in modu efficace.


Tempu di post: Jul-14-2022