A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

Esportazione di Sella Ceramica JXKELLEY per u Prughjettu di Desulfurizazione Sudafrica

À l'iniziu di ghjugnu, a marca JXKELLEY 6 * 40HQ Ceramic intalox Saddle supply for South Africa New Desulfurizing Project hà finitu a carica di u containeru.

Questu hè u novu prughjettu per i nostri clienti finali di a torre industriale di Desulfurizing, avemu servitu per qualchì mese da u cuntrollu di u budgetu di stu prughjettu, a verificazione di mostra, u cuntrollu di consegna, etc.

Infine, Basatu nantu à e nostre squadre di vendita è squadre d'ingegneri di i clienti cooperanu è travagliendu duru. U nostru campione di sella in ceramica, prezzu, calendariu di consegna, ecc. cundizioni adattati per u nostru cliente, avemu JXKELLEY esse cunfirmatu cum'è u fornitore di stu Novu Prughjettu di Desulfurizazione.

Ceramic Intalox Saddle - hè un tipu di imballaggio ceramicu. Hè chjamatu ancu Ceramic Saddle Ring, hè trattatu da un prucessu di estrusione cuntinuu.In cunfrontu cù l'imballu di l'anellu Raschig di u listessu materiale, l'anellu di sella ceramica hà un grande flussu, caduta di pressione è alta efficienza.vantaghju.U lettu di packing saddle-ring hà una grande porosità, è a maiò parte di i letti sò canali di liquidu in forma d'arcu, chì riduce a resistenza di gasi chì passanu à traversu u lettu, è riduce ancu u coefficient di diffusione radiale quandu u liquidu scorri downward.

U lettu di imballaggio di l'anellu di sella in ceramica hà una grande proporzione di vuoti.A forma di l'anellu di sella rettangulare di ceramica hè trà a forma annular è a forma di sella, cusì hà i vantaghji di i dui.Sta struttura conduce à a distribuzione di liquidu è u passaghju di gasu aumentatu.A causa di a so alta densità è a so eccellente resistenza à l'acidu è à u calore, l'anellu di sella in ceramica hè resistente à diversi acidi inorganici, acidi organici è solventi organici eccettu l'acidu fluoridicu.Anellu di sella di ceramica pò ièssiri usatu in torri d'asciugatura, torri di assorbimentu, torri di rinfrescante, torri di lavaggio, torri di regenerazione, etc. in chimica, metallurgia, gas, prutezzione ambientale è altre industrii.

Sottu mostra alcune foto per a carica di massa, consegna è dettagli di carica:

dxrfd (1)
dxrfd (2)

Tempu di post: 30-ghjugnu-2022