A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

2022-10 JXKELLEY Anellu Tri-Pack PVDF di alta qualità

PVDF: Polyvinylidene difluoride (PVDF) hè un fluoropolimeru termoplasticu altamente non reattivu.Pò esse sintetizatu da polimerizazione di 1, 1-difluorure.Solubile in dimetilacetamide è altri solventi polari forti.Anti-invecchiamento, resistenza chimica, resistenza climatica, radiazione ultravioletta è altre prestazioni eccellenti.Pò esse usatu cum'è plastica ingegneria, aduprata per fà un equipamentu resistente à a corrosione di l'anellu di sigillatura, condensatori, ancu usati cum'è rivestimenti, materiali d'insulazione è materiali di film di scambiu di ioni.

U prezzu di a materia prima di PVDF hà cambiatu assai da l'aostu di u 2020, per via di l'ambiente esternu, cum'è u prezzu di u gasu naturale in crescita, u prezzu di u petroliu in crescita, a mancanza di risorse, ecc.

Qualunque sia, ùn ci hè micca effettu sceglie a bona materia prima è pruduce una carica di alta qualità per i nostri clienti. Inoltre, pudemu sceglie u livellu di materia prima basatu nantu à l'usu di u cliente è u requisitu di u budget.

Sottu sparte alcune foto per u tri-pak PVDF chì producemu per u nostru cliente d'oltremare.

sdutr (1)
sdutr (2)

Tempu di Postu: 01-Nov-2022