A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

2023-01 Ceramic Ball & Honeycomb Ceramic Sale Hot Sale à principiu di 2023

JXKELLEY Ceramica inerte esporta largamente in parechji paesi da l'annu 2009. Circa 15 anni di sperienza d'esportazione, avemu vintu un grande mercatu cù gruppi largamente di clienti, basatu annantu à a carica di alta qualità, a sicurezza di l'esportazione persunalizata è u pacchettu d'esportazione ecunomica è a pruposta di carica di container, esportazione bella è sperimentata. serviziu.

A sottu mostra i nostri boni feedback da u nostru cliente per a carica esportata di Jan.
imagine 1
Basatu nantu à e statistiche da u nostru latu inter, avemu exportatu più di 20ea di carichi di container di 20ft prima di u Festival di Primavera Chinese in Jan.2023.

Avemu fiducia, dopu chì u COVID-19 riduce l'effettu è u guvernu cinese annulla u cuntrollu, a nostra ecunumia si ricuperà rapidamente, l'importazione è l'esportazione si ricuperanu cum'è prima di 2019. Parechji prughjetti novi in ​​attesa o u prughjettu di rimpiazzamentu forse cumincianu à travaglià in 2023.
Facemu a preparazione per tuttu, è faremu l'aspittà di esportà più 20% quantità è quantità per 2023. Fighting!

Sottu sparte parte di a nostra bola di ceramica, carichi di ceramica a nido d'ape, pacchettu, consegna, caricamentu di e foto chì esportemu à ghjennaghju 2023.
imagine 2

imagine 3

imagine 4


Tempu di Postu: Feb-04-2023