A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

3a sieves molecular: Feature è Applicazioni

Introduzione di i prudutti sferichi 3A di tagliu moleculare

3A sieve molecular hè un aluminosilicate di metallu alkali, chì hè cunnisciutu ancu com'è 3A zeolite sieve molecular.3A sieve molekulari tipu si riferisce à: Un sieve molekulari tipu chì cuntene Na + hè denota Na-A, se Na + hè rimpiazzatu da K +, a dimensione di pori hè circa 3A sieve molecular;3A sieve molecular hè principarmenti usatu per adsorbing acqua, è ùn adsorbe ogni molècula cù un diametru di più di 3A, hè Desiccant necessariu per l'asciugatura profonda, a raffinazione è a polimerizazione di e fasi di gasu è liquidu in l'industria petrolifera è chimica.
Formula chimica: 2/3K2O·1/3Na2O·Al2O3·2SiO2·9/2H2O
Rapportu Si-Al: SiO2/Al2O3≈2
Dimensione di Pore Effettiva: Circa 3Å
Caratteristiche di l'essiccante di seta moleculare di tipu 3A:

U crivellu moleculare 3A hà una velocità d'adsorzione rapida, una forte forza di frantumazione è una capacità anti-inquinamentu, chì aumenta l'efficienza di l'utilizazione di u crivellu moleculare è allunga a vita di serviziu di u crivellu moleculare.
1. 3A sieve molekulari sguassate l'acqua: dipende di a prissioni, a temperatura è u cuntenutu di l'acqua di u gasu.U gasu siccatu à 200 ~ 350 ℃ hè 0,3 ~ 0,5 Kg / centimetru quadru, passa per u lettu di tagliu molekulari per 3 ~ 4 ore, è a temperatura di uscita hè 110 ~ 180 ℃ per esse rinfriscata.
2. 3A rimozione di u sieve molecular di materia urganica: rimpiazzà a materia urganica cù vapor d'acqua, è poi caccià l'acqua

 

Scopu di l'applicazione di l'adsorbente 3A sieve molecular:

U crivellu moleculare 3A hè principarmenti utilizatu in l'industria di u vetru architettonicu, a raffinazione è a purificazione di gas è l'industria petrochimica.
1.3A Asciugatura di u tagliu moleculare di vari liquidi (cum'è l'etanol)
2. Asciugatura à l'aria
3. Secca di refrigerant
4.3A sieve sieve molecule di gas naturale è metanu
5. Asciugatura di l'idrocarburi insaturati è u gasu crackatu, l'etilene, l'acetilene, u propilenu, u butadiene, l'asciugatura di u gasu cracked di petroliu è l'olefine

 

Indicatori tecnichi di crivelli moleculari di i fabricatori di setami moleculari 3A: 

standard di implementazione: GB/T 10504-2008
Produttori di setami moleculari 3A imballaggio è almacenamentu di seta moleculare:

3A sieve molecular Storage: In l'internu cù umidità micca più grande di 90 gradi: evite l'acqua, l'acidu, l'alkali è l'aria isolata per u almacenamentu.
Imballaggio di seta molecule 3A: tamburu d'acciaio sigillatu 30Kg, tamburu d'acciaio sigillatu 150Kg, tamburu d'acciaio sigillatu 130Kg (striscia).
descrizzione di u produttu:
A dimensione di i pori di 3A sieve molecular hè 3A.Hè principarmenti utilizatu per adsorbe l'acqua, è ùn adsorbe micca molécule cù un diametru più grande di 3A.Sicondu e caratteristiche di l'applicazioni industriali, i crivelli molecolari chì pruduciamu da Gloria anu una velocità d'adsorption più veloce, più tempi di rigenerazione, alta A forza di triturazione è l'abilità anti-inquinamentu aumentanu l'efficienza di l'utilizazione di crivelli molecolari è allargà a vita di serviziu di crivelli molecolari.

Precauzioni:
I tagliu moleculari deve esse impeditu di adsorbe l'acqua, i gasi organici o i liquidi prima di l'usu, altrimenti, anu da esse rigenerati.

 


Tempu di post: 09-09-2022