A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

Cumu hè l'effettu di l'asciugatura di 3A sieve molecular

3A seta moleculare, per via di u so forte effettu di siccazione, hè un imballaggio indispensabile per e torre di produzzione chimica in u campu industriale.In particulare, hà un bonu effettu nantu à u trattamentu di l'asciugatura di l'acqua è di l'altri gasi, è pò esse usatu cum'è dessicante per u gasu naturale è u gasu metanu.
1. 3A sieve molekulari prudutti specifichi chì ponu esse seccu
1. Asciugatura à l'aria
2. Asciugatura di refrigerant
3. Asciugatura di gasu naturale è gasu metanu
4. Asciugatura di vari liquidi (cum'è l'etanol)
5. Asciugatura di l'idrocarburi insaturati è u gasu cracked, acetilene, etilene, propilenu, butadiene
2. Precauzioni per l'usu di 3A sieve molecular
1. Perchè hà a funzione di dessicante, quandu u almacenamentu, assicuratevi di attentu à l'umidità di u spaziu internu, l'umidità deve esse menu di 90, per assicurà chì u pruduttu ùn hà micca deteriorate durante u periodu di scaffali;cum'è in un ambiente di alta umidità Affettarà u valore d'usu di u pruduttu è accurtà u so ciclu di serviziu à u stessu tempu;
2. Perchè 3A sieve molecular pò seccu l'umidità in l'aria, hè necessariu di sceglie un locu chì ùn hè micca ventilatu durante u prucessu di almacenamentu di u produttu;perchè quandu a circulazione di l'aria ùn hè micca liscia, u cuntenutu di umidità in l'aria serà ridutta, perchè pò ghjucà un rolu in u pruduttu.bona prutezzione;
3. Imballaggio sigillatu, hè ricumandatu chì sigillate u pruduttu prima di l'almacenamiento, chì pò ghjucà un rolu protettivu.
4. 3A sieve molecular deve esse impeditu da adsorbing acqua, gasu urgànica o liquidu prima di usu, altrimenti, si deve esse regenerated.3A sieve molecular hè micca solu utilizatu in una larga gamma di campi, ma ancu favuritu da l'utilizatori per via di u so prezzu accessibile.


Tempu di Postu: Aug-25-2022