A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

Cumu caccià l'acqua dopu à a disidratazione di u tagliu moleculare 4A

30-12-2022

L'assorbimentu di l'acqua di u setamu moleculare dipende da u cuntenutu di l'acqua di u pruduttu, e linee di rimozione di l'acqua di u setamu moleculare 4A.

1. Usage: 4A sieve molecular hà una capacità d'adsorption selettiva è pò sguassà l'umidità in solventi organici è gasi, ma ùn adsorbe micca solventi è gasi (cum'è tetrahydrofuran).U metudu uriginale adopta a disidratazione di soda caustica, a soda caustica hè solubile in acqua, ùn hè micca faciule di separà cù tetrahydrofuran dopu a desidratazione, usa a soda caustica per esse difficili per u riciclamentu, hà in realtà aumentatu u costu.

2. U metudu di u funziunamentu: L'operazione di disidratazione di 4A sieve molecular hè relativamente simplice.U sieve molekulari pò esse direttamente messu in a rimuzione di solventi, o a suluzione è u gasu pò esse direttamente passati à traversu a torre d'adsorption sieve molecular.

3. Capacità di adsorption: Sieve Molecular 4A hà una capacità di adsorption relativamente grande, in generale 22%.

dyrjgf (1)

4. Selezzione di u funziunamentu di adsorption: 4A sieve molecular pò assorbe facilmente e molécule d'acqua.Perchè u diametru di e molécule d'acqua hè più chjuca di quella di a zeolite, l'equilibriu elettrostaticu pò esse ottinutu dopu l'adsorption (sieve molekulari ùn assorbe micca particeddi cù diametri più grande di quelli di sieves moleculari).

5.Analysis senza pruduce l'acqua: 4a sieve moleculare ùn serà micca liberatu dopu l'absorbimentu di l'acqua à a temperatura di l'ambienti.

dyrjgf (2)

6. Regenerazione: A rigenerazione di 4A sieve molecular hè relativamente simplice.Dopu una ora, u nitrogenu sopra à 300 ° C pò esse usatu di novu (sustanze non-combustible ponu esse direttamente pumped in l'aria).

7. Longa vita di serviziu: 4A sieve molecular pò esse rigenerate per 3-4 anni.

I taglii moleculari anu una forte igroscopicità à l'umidità, per quessa, anu da esse usatu per a purificazione di gasu è ùn deve esse u cuntattu direttu cù l'aria.I taglii moleculari chì anu assorbutu l'umidità deve esse rigenerati dopu chì sò stati almacenati per un longu periodu di tempu.I taglii moleculari evitenu l'oliu è l'acqua liquida.Pruvate per evità u cuntattu cù l'oliu è l'acqua liquida durante l'usu.I gasi per u trattamentu di l'asciugatura in i prudutti industriali includenu l'aria, l'idrogenu, l'argon, etc. Dui secadori di adsorption sò cunnessi in parallelu, un travagliu è l'altru pò esse rigeneratu.Per permette u funziunamentu cuntinuu di l'equipaggiu, si alternanu cù l'altri.U secadoru travaglia à a temperatura normale, è eseguisce a rigenerazione di lavare l'aria à una temperatura sopra à 340 ° C.

U prucessu è u principiu di a disidratazione di u tagliu moleculare

A disidratazione hè un prucessu fisicu di adsorzione.L'adsorption di gas hè principalmente causata da a forza di gravità o diffusione di Fan.L'adsorption di gas hè simile à a condensazione di gas.In generale ùn hè micca selettivu è hè un prucessu reversibile.U calore di l'adsorption hè chjuca è l'energia di attivazione necessaria per l'adsorption hè chjuca, cusì a velocità di adsorption hè più veloce, più faciule per ottene l'equilibriu.


Tempu di post: Dec-30-2022