A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

Caratteristiche principali di l'imballu strutturatu

2022-07-29

1. L'efficienza di separazione di l'imballu strutturatu hè altu, è a tarifa di estrazione di a torre di rettificazione hè alta.I tassi d'estrazione di l'ossigenu è di l'azotu di l'equipaggiu di separazione di l'aria sò divisi in dui tipi: a tarifa d'estrazione di l'equipaggiu cumpletu è a rata di estrazione di a torre di rettifica.A causa di a rata di estrazione di l'equipaggiu cumpletu è a capacità di l'equipaggiu di separazione di l'aria.A pruduzzioni di i prudutti liquidi hè ligata à altri fattori.Hè difficiuli di misurà l'alta efficienza di separazione di imballaggi strutturati.A tarifa d'estrazione di a colonna di rectificazione è a tarifa d'estrazione di l'argon ponu rapprisintà megliu u livellu di designu di a pianta di separazione di l'aria.sub-equipaggiu.U tassu d'estrazzioni di l'ossigenu di a so torre di rectificazione hà righjuntu più di 99%;a tarifa d'estrazione di argon hà righjuntu 79%.

sdytr (1)
sdytr (2)

U valore di u funziunamentu di u cuntenutu di l'ossigenu in l'azotu di a fossa in a torre superiore hè l'indicatore principalu di a tarifa d'estrazione di a rettificazione è l'estrazione.A misura attuale mostra chì u cuntenutu di l'ossigenu in l'azotu di l'acqua di lignu pò esse menu di 0,1%, è ancu ghjunghje à 150-200x10-4%.

A colonna superiore di l'imballu strutturatu è a colonna di argon crude anu una alta efficienza di separazione, chì hè u risultatu di a so pressione operativa assai ridutta.A più bassa a pressione di u funziunamentu, u più favurevule a separazione di l'ossigenu, l'azotu è l'argon, è a separazione di l'ossigenu è l'argon..In generale, a tarifa d'estrazione di l'ossigenu pò esse aumentata da 1% à 3%;a tarifa d'estrazione di l'argon pò esse aumentata da 5% à 10%.

A tarifa d'estrazione di a torre di rettifica dipende ancu in gran parte da a quantità di aria dilatata chì entra in a torre superiore, chì hà una grande influenza nantu à a tarifa d'estrazione di l'argon.Dunque, l'efficienza isentropica di u turboexpander è u rapportu di booster di u booster sò continuamente aumentati., hè a chjave per aumentà a tarifa d'estrazione di a colonna di distillazione.

2. U vacu di imballaggio strutturatu hè grande, a capacità di produzzione hè grande, è u diametru di a torre hè ridutta per facilità u trasportu.

A porosità di l'imballu strutturatu pò ghjunghje à più di 95%.In a colonna di a piastra di vaglia, l'area di a piastra di l'orifiziu cuntene circa 80% di a sezione trasversale di a colonna, è a tarifa di apertura hè di circa 8 à 12%, chì hè assai menu di a rata di goccia d'aria di l'imballu. strata.Per a listessa carica, u rapportu di diametru di a colonna di a colonna imballata A torre di vassoi di sieve hè chjuca;in generale, a so area trasversale hè solu ~ 70% di a torre di vassoi di tagliu, chì hè benefica per u trasportu per e piante di separazione di l'aria à grande scala.

3. L'imballu strutturatu hà menu capacità di mantene liquidu, u rapportu fluidu-à-gas più grande è l'elasticità, è e cundizioni di travagliu cambianti veloci.

A carica di funziunamentu di e torri di vassoi di vassoi hè limitata da a fuga di vaglia è a velocità di inundazione di liquidu, mentre chì e torri imballate sò limitate solu da a velocità di inundazione di liquidu, cusì i so carichi operativi ponu varià in una larga gamma, è a gamma di carica di cuncepimentu di torri imballate pò ghjunghje à 40. % ~120%, a pruduzzione di l'ossigenu di a torre superiore di l'imballu strutturatu di a pianta di separazione di l'aria 12000m3 / h di Shanghai Iron and Steel No. 5 Plant pò esse aghjustatu in a gamma di 9000~14000mm3 / h, è a carica operativa. U range hè solu 75% ~ 117%.

A causa di u picculu holdup liquidu di a torre imballata, hè in generale solu 1% à 6% di u voluminu di a torre, mentre chì u holdup liquidu di a torre di u vassou di tagliu hè 8% à N% di u voluminu di a torre.U tempu di residenza hè cortu è a caduta di pressione di u funziunamentu hè chjuca, chì hè ancu favurevule à u funziunamentu di e cundizioni di travagliu variabili, ma deve esse verificatu in u funziunamentu attuale di e cundizioni di travagliu variabili in u futuru.

sdytr (3)
sdytr (4)

4. U tempu di partenza di u dispusitivu hè assai accurtata

U prucessu di start-up di a pianta di separazione di l'aria ùn hè micca una operazione di produzzione, cusì accurtà u tempu di partenza hè unu di i modi per a pianta di separazione di l'aria per risparmià energia è riduce e perdite.Dopu avè usatu l'imballu strutturatu esistente, a quantità di liquidu chì cuntene durante a rectificazione normale hè assai ridutta, chì riduce assai u tempu di partenza di a pianta di separazione di l'aria.


Tempu di Postu: Aug-01-2022