A Leader In Mass Transfer Tower Packing Since 1988. - JIANGXI KELLEY CHEMICAL PACKING CO., LTD

Chì sò l'effetti di l'adsorption di e boli d'alumina attivati

2023-1-30

L'adsorbente di bola d'alumina attivata hè fatta di a funzione di adsorption di l'alumina attivata è hè aduprata in tutti i campi di a vita, ma hà una forte capacità di adsorption è una longa vita di serviziu.U rolu di l'adsorbente di bola d'alumina attivata:

1. A caratteristica di adsorption di l'adsorbente di bola d'alumina attivata hè di utilizà l'ossidazione forte di l'adsorbente di permanganate di potassiu per decompose u gasu dannosu ridutta in l'aria, per ottene u scopu di purificà l'aria.

wsrgfd (2)
wsrgfd (1)

2.L'efficienza di caccià i gasi dannusu hè altu, è hà ancu un bonu effettu nantu à a descomposizione di formaldehyde.L'adsorbente di permanganate di potassiu attivu hè ancu chjamatu purificatore d'aria di permanganate di potassiu attivu.

3. U cuntenutu di permanganate di potassiu di boli d'alumina attivati ​​pò esse pruduciutu secondu i bisogni di i clienti.

4. L'alumina attivata permanganate di potassiu hè un materiale di adsorption chimicu cumuni è un novu tipu di catalizzatore di prutezzione di l'ambiente.Aduprate l'ossidazione forte di permanganate di potassiu per oxidà è scumpressate i gasi dannosi in l'aria per ottene u scopu di purificazione.

L'adsorbente di bola d'alumina attivata cuntene alumina attivata, è hè normale avè un effettu adsorption.Attraversu pressurization suluzione high-temperature, decompression è altri prucessi, hà e caratteristiche di più di duie volte a capacità di adsorption di prudutti simili, alta forza è longa vita.


Tempu di post: 30-Jan-2023